Unikali patirtis savoir-faire
Made in France
Compagnie Coloniale yra pats seniausias prancūziškos arbatos prekės ženklas, kurį 1848-aisais Paryžiuje įkūrė Méric šeima.
Pirmoji Compagnie Coloniale arbatos gamykla atidaryta 1850-aisiais tarp Bulonės miško le bois de Boulogne ir Triumfo arkos l’Arc de Triomphe. Iš pradžių gaminusi kokybišką šokoladą, ilgainiui vis didesnę gamybos dalį užėmė arbatos kultūra, atėjusi iš šeimos ryšių su prekybininkais iš Kinijos. Tuo metu Europoje arbata vis labiau populiarėjo, tad ir šie arbatos namai skyrė daug energijos ir resursų, ieškodami ir atrinkdami geriausias arbatos rūšis Tolimuosiuose rytuose. Dėka sukauptos patirties arbatos namai Compagnie Colonial įsitvirtina prancūziškos arbatos rinkoje ir garsėja kaip išskirtinės, prabangios arbatos prekės ženklas. Po Pirmojo ir Antrojo pasaulinių karų, arbatos rinka sparčiai didėjo, tad Kinijos arbatos augintojai nebepajėgė patenkinti poreikių. Taip arbatos namų geografijoje atsirado Indijos, Ceilono arbatų augintojai.
Siekdami išsaugoti gerąsias arbatų skonio ir kokybės savybes, Compagnie Coloniale sukūrė metalines hermetiškas dėžutes, ant kurių rašalu išspausdavo arbatos namų antspaudą.
Vėliau buvo sukurti ir muslino maišeliai arbatai. Šiandien tai populiarus ir patogus arbatos lapelių pakavimo būdas – pakeliai berlingo®
– piramidės formos šilkiniai maišeliai, panardinami arbatos puodelyje.
Nuo pat pirmųjų žingsnių arbatos namai Compagnie Coloniale ieškojo pačių rečiausių, išskirtinių, skaniausių skonių arbatų, kūrė, derino skirtingus arbatų mišinius, dėliojo receptūras.
Ypatingoms arbatų transformacijoms Compagnie Coloniale naudoja ir išskirtinį būdą – aromatizaciją garais. Ši technika leidžia užfiksuoti aromatus ant arbatos lapelių, juos panardinus į garų debesį.
Ši unikali gamybos paslaptis savoir-faire atkeliavo iš kartos į kartą, ir šiandien yra sukauptas apie 180 skirtingų arbatos receptų lobynas.
Įdomu tai, kad būtent Compagnie Colonial arbatos namai pirmieji sugalvojo išskirtinai Kalėdoms skirtą arbatą. Įkvėpti angliško pudingo su migdolais ir vyšniomis,
1985-aisiais arbatos namai jau siūlė nuostabaus skonio ir kvapo arbatą Thé de Noël nepakitusią iki šių dienų.
Šiandien kaip niekada anksčiau šis prekės ženklas pabrėžia savo šūkį, kurio vadovaujasi jau daugiau nei 170 metų:
Arbatą surinkti – menas, arbatą ragauti – malonumas.