„Orangina“ – kūrybiška, drąsi, pašėlusi ir nesustabdoma

„Orangina“ – kūrybiška, drąsi, pašėlusi ir nesustabdoma
Ketvirtadienis, gegužės 19, 2022

Pabandykite paklausti mano kartos prancūzų, kokį gėrimą jie gerdavo vaikystėje. Visi pasakys – „Orangina“!

Šis vaisių gėrimas Prancūzijoje yra gazuotų gėrimų ikona – tokia pati kaip „Coca-Cola“ Amerikoje. O skaitant „Orangina“ istoriją su šypsena natūraliai mintimis vėl grįžtu į tuos laikus, kai šėldavome su draugais. Bet pradėkime viską nuo pradžių.

Kaip buvo sukurta „Orangina“?

„Orangina“ istorija siekia 1920 metų pradžią, kai 2 prancūzai kolonistai atvyko į Alžyrą, įkūrė vaisių plantacijas ir „įdarbino“ vietinių nenaudojamas žemes. Taip Afrikoje buvo pradėti auginti apelsinai ir citrinos, o iš jų - gaminami eteriniai vaisių aliejai. 1935 metais apelsinų giraitės savininkas Léonas Betonas (Léon Beton), dalyvaudamas Mareille parodoje įkvėptas ispano vaistininko Agustino Trigo Mirallèso, nusprendžia iš jo įsigyti slaptą apelsinų koncentrato formulę, kurią sumaišius su vandeniu buvo gautas puikus apelsinų skonio gėrimas. Deja, dėl karo Ispanijoje ir Antrojo pasaulinio karo apribojimų gėrimo gamyba buvo pristabdyta ir ją atnaujino Léono Betono sūnus Jeanas-Claude'as. Po Alžyro nepriklausomybės jam su savo verslu teko trauktis atgal į Prancūziją. 1984 metais įvyko lūžis - „Pernod-Ricard“ grupė įsigijo „Compagnie Française des Produits Orangina“, o prekės ženklui „Orangina“ atsivėrė tarptautiniai vandenys. Taip šis gėrimas pradėjo užkariauti viso pasaulio 13-18 metų jaunuolių širdis. 2001 metais „Orangina“ tapo „Cadbury Schweppes“ grupės dalimi.

Natūralių sulčių gėrimas iš Prancūzijos ūkių

„Orangina“ yra prancūziškas nealkoholinis gazuotas gėrimas, pagamintas iš apelsinų ir citrinų, kurį sudaro: 12 % sulčių (apelsinų 10 %, citrinų, mandarinų, greipfrutų), cukrus, vaisių minkštimas 2 % (apelsinų, mandarinų), apelsinų žievelės ekstraktas, natūralios apelsinų kvapiosios medžiagos. Tačiau tik originaliuose stikliniuose „Orangina“ buteliukuose išpilstytas gėrimas yra sukurtas pagal originalų receptą, t.y. be konservantų.

„Orangina“ yra pilstoma ne tik į stiklinę, bet ir plastikinę bei aliuminę tarą. Tačiau „Miam miam“ yra ištikima tradicijoms ir kokybei, mūsų parduotuvėje rasite tik originalią „Orangina“, pagamintą pagal originalų natūralių ingredientų receptą ir išpilstytą tik stikliniuose buteliukuose.

„Orangina“ – viena iš pasaulio lyderių gazuotų gėrimų rinkoje

Prancūzijoje „Orangina“ užima antrą vietą nealkoholinių gazuotų gėrimų rinkoje po „Coca-Cola“. 2013 metais apelsinų skonio gėrimas užėmė 55% gazuotų vaisių gėrimų rinkos dalį. „Orangina“ labai populiarus gėrimas Europoje.

Ypač prie „Orangina“ gėrimo vartojimo kultūros prisidėjo drąsūs, šmaikštūs, įtraukiantys reklaminiai vaizdo klipai, kurie nepaliko abejingų. Šis gėrimas tapo kiekvieno jaunuolio kasdienis pasirinkimas būnant namie, draugų kompanijoje, vakarėlyje, kelionėje – bet kur.

Drąsūs sprendimai, kurie atnešė šlovę

„Orangina“ puoselėja savo istoriją ir mažai kuo pasikeitė nuo pirmojo gėrimo sukūrimo. Teko daug pereiti, įveikti daug iššūkių ir išsikovoti savo vietą po saule tik tam, kad „Orangina“ išliktų tokia visą savo gyvavimo istoriją. Būtent atpažįstamumas leido šiam gėrimui ilgam pasilikti jaunuolių atmintyje.

„Orangina“ oranžinės spalvos su granuliuotu paviršiumi buteliuko forma, primenanti apelsinmedžio vaisių, nei kiek nepasikeitė nuo jos sukūrimo pradžios. Nors pati buteliuko forma nebuvo itin patogi sandėliavimui ar gėrimo laikymui šaldytuve – „Orangina“ neišsižadėjo savo vertybių.

Unikalią istoriją turi ir „Orangina“ logotipas, kuris atsirado 1953 metais, kai garsus prancūzų plakatų dailininkas Bernardas Villemot sukūrė pirmąjį paveikslą, siekdamas apeiti Prancūzijos įstatymą, kuriame draudžiama naudoti vaisių vaizdus, nenurodant jų proporcijos gėrimams arba kuriuose vaisių procentas mažesnis nei 25 %. Plakate mėlyname dangaus fone buvo vaizduojamas stalas, šiaudelis stiklinėje ir spiralės formos oranžinis posūkis, primenantis skėtį. Tai tapo „Orangina“ logotipu ir jo pagrindu besikeičiančiam vaizdui, kuris puikuojasi ir ant šiandienos „Orangina“ buteliukų etikečių.

Visus standartus laužantys ir pasaulio, ypač prancūzų, kasdienybę sudrebinę pirmieji „Orangina“ reklaminiai vaizdo klipai, kurie iš esmės pakeitė požiūrį į šį gėrimą. Šūkis „Tu turi suplakti „Orangina“ buteliuką, kad gerai susimaišytų apelsino minkštimas“ leido gėrimo broką - butelio apačioje nusėdusį minkštimą - paversti neįkainojamu ir nepakartojamu privalumu gazuotų gėrimų rinkoje.

Ir pabaigai – 1976 metais „Orangina“ pirmoji išdrįso pristatyti 33 cl skardines Prancūzijos rinkai. Dabar tikriausiai suprantate kuo ypatingas „Orangina“ gėrimas jaunai, drąsiai, maištingai, kūrybiškai, pašėlusiai ir ribų neturinčiai sielai.

Pasirūpinau, kad šios vasaros atgaiva būtų būtent „Orangina“. Jo galite įsigyti mūsų internetinėje parduotuvėje arba atvykę pas mane į „Miam miam“ parduotuvę, kur galėsime pasišnekučiuoti ne tik apie šį, bet ir kitus gurmaniškus maisto produktus iš Prancūzijos.

Olivier Criou